نوشته شده توسط : غزاله

بیوگرافی ماه پیکر

 

سریال ماه پیکر

ماجرای سریال ترکیه ای ماه پیکر

 

 

ماه پیکر کیست ؟

ماه پیکر یا کوسم سلطان (به ترکی استانبولی: Kösem Sultan ) متولد حدود ۱۵۹۰ – درگذشته در ۳ سپتامبر ۱۶۵۱

نام کامل به ترکی استانبولی: Devletlu İsmetlu Mahpeyker Kösem Valide Sultan Aliyyetü’ş-Şân Hazretleri

همچنین معروف به ماه‌پیکر سلطان همسر سلطان احمد و مادر ابراهیم یکم، مراد چهارم، شاهزاده سلیمان، شاهزاده قاسم، عایشه سلطان، فاطمه سلطان، گوهرخان سلطان و خان‌زاده سلطان بود. وی خاصگی سلطان احمد یکم بود.

کوسم سلطان مانند خرم سلطان یکی از زنان بسیار با نفوذ عثمانی بود و به برادر احمد یکم، مصطفی یکم، کمک می‌کند به سلطنت برسد و زمانی که پسرانش مراد چهارم و ابراهیم یکم به سلطنت رسیدند چندین دوره والده سلطان بود.

کاروانسرای والده‌خان را در زمان سلطان مراد چهارم والده کوسم سلطان ساخته است. هدف کوسم سلطان این بوده که درآمد این کاروانسرا وقف مسجد چینی‌لی بشود که در اسکودار خود ساخته بود. در کتاب حدیقه الجوامع اثر ایوان سرایی حسین افندی نوشته شده که مسجد چینی‌لی که آن را والده‌خان ساخته است، درآمدش براساس وقف کاروانسرای والده‌خان بوده است.

 

سریال ماه پیکر

 

گفته شده این سریال ادامه سریال حریم سلطان می باشد که در مجموعه فیلم قرن باشکوه ( The Magnificent Century ) ساخته شده و از خاندان سلاطین ترکیه برداشته شده است . در این فیلم برن سات در نقش کوسم سلطان ( به ترکی : Kösem Sultan ) همسر سلطان احمد و مادر ابراهیم یکم ایفای نقش می کنه .

ماه پیکر با نام آناستازیا بین سالهای 1589 تا 1590 در تینوس یونان به دنیا آمده است. گفته می شود که او دختر کشیشی در جزیره تینوس یعنی محل تولدش بوده است. سربازان بوسنیایی وقتی که او فقط 15 سال داشت او را به عنوان برده خریداری کرده و به حرم سلطان احمد فرستاند.
بعد از گرایشش به دین اسلام نام او به ماه پیکر و بعدا توسط سلطان احمد به کوسم تغییر یافت. او خاصگی یا همان سوگلی سلطان احمد بوده است.
او هم همانند خرم سلطان از زنان با نفوذ در دولت عثمانی بوده است. کوسم سلطان در تاریخ دوم سپتامبر 1651 کشته شده و در آرامگاه شوهرش، سلطان احمد دفن شده است.

 

برن سات قراره نقش کوسم سلطان رو در سنین ۱۶ تا ۲۰ سالگی اجرا کنه و احتمالا در فصل اول این سریال حضور خواهد داشت . یه نکته در مورد کوسم سلطان هست که جالبه بدونین ! سلطان احمد یکم ، کوسم سلطان رو خیلی دوست داشته و بسیار بهش عشق می ورزیده .

 

عکس هایی از سریال ماه پیکر

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی ماه پیکر , بیوگرافی سریال ماه پیکر , ماه پیکر , ماجرای سریال ماه پیکر , عکس های سریال ماه پیکر , عکس های ماه پیکر ,
:: بازدید از این مطلب : 1472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غزاله

بیوگرافی خواننده علی بابا

 

بیوگرافی خواننده رپ علی بابا

بیوگرافی علی ولی پور

 

 

 

زندگی نامه علی بابا

 

علی ولی پور با نام هنری علی بابا متولد ۴ اسفند ۱۳۷۳ در اسلام شهر تهران است

 

علی ولی پور یا همان علی بابا کار خوانندگی حرفه اش را از سال ۱۳۸۸ شروع کرد او در مورد انتخاب لقب علی بابا به خود میگیود علی بابا میگه این برمیگرده به دوران کودکی من :

منو همیشه توی کوچه خیلی اذیت میکردن و من همیشه بابای خودمو یه قهرمان میدیدم و همیشه گریه میکردم میگفتم بابا بابا و توی کوچه سه تا علی بودن و هرکی یه لقبی گرفت و لقب علی بابا هم موند روی من موند.

 

سبک و دستگیری

 

سبک علی بابا به گفته خودش دیس لاو است که میگوید با این سبک خیلی بهتره و آدم میتونه حرف های خودشو خیلی بهتر بزنه و محدودیتی نداره در کل با مخاطبتون بهتره میتونید ارتباط برقرار کنید(احساسی تره)

۸ اسفند ۹۳ در هنگام اجرای زنده توسط پلیس اماکن عمومی بازداشت و سپس آزاد شد.

 

مشهور شدن علی بابا و همکاری با بهزاد پکس

 

علی بابا سال ۸۸ آهنگ حس بد ۱ را همینجوری برای سرگرمی خواند

او در انتهای آهنگش میگه علی بابا که یعنی این آهنگو من خوندم این آهنگ توی همون منطقه زندگی علی ولی پور مثل بمب منفجر میشه و خوب جا میفته و استارت کار از همون جا وایو موزیک میخوره و شروع میکنه اهنگ های خودشو به صورت رسمی بخونه، سال ۹۰ با بهزاد پکس آشنا میشه و همکاری خودشون را شروع میکنن و دو آهنگ تقاص و کی گفته حال من بده را منتشر کردن . به گفته خود علی ترجیح میده فعلا جلوی دوربین نره تا تجربیاتش بیشتر بشه و خاک این کارو بیشتر بخوره تا اینکه بعده ها موزیک ویدیو بده بیرون.

 

گروه علی بابا ( آی وی رکورد (IV BAND) )

علی ولی پور زمانی که کار خودشو شروع میکنه تصمیم میگیره که یه اسم برای گروه بزاره و علی خودش اسم ای وی رکورد (IV BAND) را انتخاب میکنه و این اسم روی گروه میمونه و آخر هر موزیک هم اسم این گروه گفته میشود.

 

عکس های علی بابا

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی علی بابا , بیوگرافی علی ولی پور , بیوگرافی خواننده علی بابا , بیوگرافی خواننده رپ , بیوگرافی علی بابا خواننده رپ , عکس های علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غزاله

بیوگرافی کامل حمیرا

 

بیوگرافی پروانه امیر افشاری ( حمیرا )

 

 

 

زندگی نامه حمیرا

پروانه امیرافشاری در سال ۱۳۲۳ در شهر تهران به دنیا آمد. وی از خانوادهٔ بانفوذ و سرشناس امیرافشاری، که اصالتی آذری دارند، است. پدرش از زمین‌داران بزرگ زنجان بود. پدر حمیرا مالک ۱۵۰ قریه و روستا در منطقهٔ شمال غرب ایران بود. از همان دوران کودکی حمیرا، خانهٔ آنها به افتخار افراد بانفوذ حکومتی، شاهد مراسم بزرگ با حضور هنرمندان نامیِ آن زمان، مانند قمرالملوک وزیری، روح‌انگیز، بنان، ملوک ضرابی و بسیاری دیگر بود که همین انگیزهٔ اولیهٔ دختر خانواده برای روی آوردن به آواز شد. حمیرا، به دور از چشم پدر و با تشویق همسر روشن‌فکر و تازه از آلمان بازگشتهٔ خود، با نام‌نویسی در آزمون صدا در شورای رادیوی آن زمان، باعث حیرت و تحسین اعضای شورا شد و پس از آن تحت آموزش علی تجویدی و ملوک ضرابی قرار گرفت. وی دو سال بعد در ۱۸سالگی به یک خوانندهٔ تمام‌عیار تبدیل شد.

 

در همان سن آوازی را در دستگاه سه‌گاه با آهنگسازی علی تجویدی و شعری از بیژن ترقی به نام «صبرم عطا کن» را اجرا کرد که در کتاب ترانه‌های ماندگار این اثر به ثبت رسیده است. وی به علت مخالفت پدر با نام مستعار حمیرا فعالیت خود را آغاز کرد اما پدرش صدای دختر خود را می‌شناسد و چون آوازه‌خوان بودن دخترش را دور از شان خانوادگی خود می‌بیند، همه صفحات موجود در بازار تهران را خریداری کرده و در خانه خود انبار می‌کند. وهمین علت باعث کمیابی صفحات صدای حمیرا در آن زمان می‌شود.

بعد یک سال درطی یک سفر اروپایی که برای پدر حمیرا پیش می‌آید حمیرا که از حمایت مادر خود برخوردار بود به کار خود ادامه می‌دهد (توضیح: دومین اثر مشترک حمیرا، تجویدی و ترقی ترانه‌ای به نام «سرگردان» در گوشهٔ موالیان از گوشه‌های مهجور دستگاه همایون است. «پشیمانم» بعداً ساخته شد که به‌دلیل مدولاسیون زیبایی که از همایون به سه‌گاه تغییر مقام می‌دهد و بازمی‌گردد باعث تحول عظیمی در موسیقی سنتی ایرانی می‌شود. منبع پدر وی با آگاهی از اثر جدید دختر خود وی را از خانه طرد و از ارث محروم می‌کند. بعد از آن وی مدتی را در خانه پسرعمویش که همسر وی هما میرافشار ترانه سرای معروف بود به سر برد تا آنکه با استاد پرویز یاحقی ازدواج می‌کند.

 

ازدواج حمیرا با استاد پرویز یاحقی

حمیرا مدت ۸ سال همسر آهنگساز بنام ایرانی، پرویز یاحقی بود که در این دورهٔ زناشویی، آثار ماندگاری با شعرهایی از بیژن ترقی و آهنگ‌هایی از یاحقی، مانند «مرا نفریبی»، «هدیهٔ عشق»، «بهار نورسیده» ، «مرا تنها نگذاری»، «پنجره‌ای به باغ گل»، و... اجرا کرده‌است. وی بعد از چند سال، به‌دلیل مشکلات ویژه‌ای که برایش در زندگی پیش آمد، از پرویز یاحقی جدا شد.

 

ماجرای بعد از انقلاب حمیرا

 

او پس از انقلاب به دادگاه‌های انقلاب اسلامی احضار شد و به گفتهٔ خودش مورد مؤاخذه قرار گرفت.

همسر سوم وی، که تاجر کراوات بود، پس از انقلاب عملاً بیکار شد. حمیرا تا اواسط سال ۶۰ خورشیدی در تهران ماند و بعد از ایجاد مزاحمت‌های فراوان در تهران به یکی از شهرهای شمالی نقل مکان کرد ولی باز از طرف عناصر طرفدار انقلاب مورد اذیت و آزار بسیاری قرار می‌گرفت. به همین دلیل به ناچار و بدون اینکه مورد حمایت همسرش قرار گیرد، در اواخر سال ۱۳۶۰ به تنهایی و به صورت ناشناس با گریم در قالب یک پیرزن به همراه دختر دو ساله‌اش، هنگامه، از مرز افغانستان از ایران خارج شد و به پاکستان رفت؛ از آنجا به اسپانیا و پس از آن به کاستاریکا در آمریکای مرکزی رفت. وی در کاستاریکا دچار افسردگی شدید شد. به صورتی که مدت یک سال تحت درمان روانپزشک بود. شوهر وی در این میان بدون توجه به همسر و فرزندش مستقیماً به آمریکا مهاجرت کرد. حمیرا با کمک همسر پسر عمویش، هما میرافشار، به ایالت کالیفرنیا مهاجرت کرد و با حمایت احمد مسعود کار هنری خود را از سر گرفت. در سال ۷۸ خورشیدی به تومور مغزی دچار شد که به‌صورت معجزه‌آسایی از اتاق عمل نجات یافت. وی هم‌اکنون در شهر لس آنجلس زندگی می‌کند.

 

نوع صدا و سبک آواز حمیرا

نوع صدای او سوپرانو است. او، شش دانگ کامل صدا را داراست. تحریرهای آوازی وی کاملاً واضح و زیبا و پر قدرت ادا می‌شود. با تکیه بر نظر اساتید فن، حمیرا توانست با ارائهٔ اثری به نام «صبرم عطا کن»، سبک تازه‌ای را در موسیقی سنتی ایران در موسیقی کلاسیکِ دههٔ ۴۰ خورشیدی پایه‌گذاری کند و طراوت و تازگی خاصی به موسیقی سنتی ایران ببخشد.

ترانه‌های حمیرا تا سال ۱۳۵۷ بیشتر در مایه موسیقی دستگاهی و موسیقی سنتی بود، بعد از انقلاب ایران وی در کنار خواندن آوازهای اصیل ایرانی به موسیقی تلفیقی (پاپ سنتی) هم روی آورد.

در سبک خواندن حمیرا ویژگی‌های مکتب آوازی اصفهان بیشتر از مکتب آوازی تهران غلبه دارد. مهم‌تر از آن، حمیرا توانست در طول چهل سال فعالیت هنری، همیشه در اوج بماند و جزء چند ستارهٔ مطرح موسیقی ایران باشد.

 

بعضی از آهنگسازان نامی که با وی همکاری کرده‌اند عبارتند از: علی تجویدی ، پرویز یاحقی ، اسدالله ملک ، کامل علی‌پور ، محمد حیدری ، محمد جلیل عندلیبی ، حسن شماعی‌زاده ، بابک رادمنش ، کاظم رزازان ، صادق نوجوکی ، فضل‌الله توکل ، و انوشیروان روحانی.

 

کنسرت ها و اجرا های حمیرا

 

ترانهٔ «هم‌زبونم باش» را دو بار اجرا کرد که از تلویزیون ملی ایران پخش شد. رادیو و تلویزیون ملی ایران، قبل از انقلاب، شاهد اجراهای تلویزیونی زیادی از حمیرا همانند اجرای ترانه‌های: هم‌زبونم باش، نگو از گذشته، وقتی که تو رفتی ، دنیا دنیا، با دلم مهربان شو، باختن، محاله، قاصدک،با دلم مهربان شو ، سکوت ، هوای قفس و... بوده‌است. وی در سال‌های اخیر، از سال ۱۳۸۸ به‌بعد، چندین کنسرت و اجرا در کاباره داشته است . در این کنسرت‌ها علاوه بر اهنگ های اجرا شده در غربت به بازخوانی آهنگ‌های پرویز یاحقی و علی تجویدیهم پرداخته‌است. کنسرت های حمیرا از سال 1388 به دین شرح می باشد . نیویورک 1388 _ تورنتو 1388 _ ونکوور 1389 _ دبی 1390 و لاس وگاس 1390 _ در بین این سالهای 88 تا 90 بیش از 10 بار در کاباره تهران اجرا داشته اند .

آخرین آلبوم وی در سال ۱۳۸۳ با نام مهتاب عشق منتشر شداین آلبوم، تلفیقی از موسیقی پاپ وموسیقی سنتی و بر اساس گام‌های ایرانی از جمله نوا و شوشتری می‌باشد؛ و همچنین در سال ۱۳۸۹ مجموعه‌ای از بهترین آهنگ‌هایش را در آلبومی به‌نام «چهل ترانهٔ طلایی» منتشر کرد. هم اکنون تنها کاری برای پخش آماده دارد آهنگی به سبک پشیمانم به نام شمع بی پروانه با شعری از زنده یاد معینی کرمانشاهی و تنظیم کاظم عالمی می باشد

 

نام برخی از آلبوم های حمیرا

 

شرم و شکایت  (1354)

بیقرار  (1355)

عشق و عرفان  (1369)

قناری  (1370)

بهار عشق  (1373)

سرنوشت  (1377)

خواب و خیال  (1378)

مهتاب عشق  (پاییز 1382)

 

عکس های حمیرا

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی حمیرا , بیوگرافی پروانه افشاری , پروانه افشاری (حمیرا) , آهنگ های حمیرا , نام آلبوم های حمیرا , عکس های حمیرا ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غزاله

بیوگرافی امید سلطانی

 

بیوگرافی کامل امید سلطانی

بیوگرافی خواننده امید

 

 

نام اصلی : امید سلطانی

نام مستعار : امید

تولد : 6 مرداد 1345 الیگودرز

ملیت : ایرانی

سبک : موسیقی پاپ فارسی

شروع فعالیت : اوایل دهه 70

 

امید سلطانی در ششم مرداد ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود. او بچه چهار محال بختیاری ، پل چوبی است ولی بزرگ شده تهران محله نواب مي باشد. امید دارای چهار خواهر و  4 برادر است، پدر وي حاج حسین نام دارد ولی ایشون در قید حیات نیستند .امید بزرگ خانواده سلطانی هست.هنگامی امید فهمید صدا دارد كه 9 سال بيشتر نداشت . در نقاشي كشيدن مهارت بسياز خاصي دارد  همان طور كه اين مهارت به دخترش ياسمين نيز رسيده است.

امید سلطانی در ۱۸ سالگی در جبهه جنگ ایران و عراق حضور یافت (به عنوان سرباز وظیفه). وی بعدا برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کرد و در رشته مهندسی معماری مشغول به تحصیل شد. در آنجا برای تأمین نیاز مالی در کاباره‌ها به خواندن پرداخت.

به گفته ی خودش اولین جرقه بزرگ زندگیش با آلبوم اولش شروع شد، آهنگ باران اولین آهنگ امید بود با شعر بسیاز زیبای رحمان شکوفه پور و آهنگ سازی کیومرث سلیم پور.

خواننده های مورد علاقه ی امید : داریوش، ابی و معین می باشند ولی امید از کوچکی علاقه شدیدی به صدای مازیار داشته است. از شاعرهای محبوب امید نیز می توان به استاد جهانبخش پازوکی و استاد بابک رادمنش اشاره کرد.

.امید میگفت سالها پیش که روی یه تابلویی در ساختمان بزرگی کار میکردم، درویشی منو صدا کرد، وقتی که رفتم پایین حرفهای عجیبی در باره من زد. درویش به امید گفته بود که تو در آینده فرد بسیار مهمی خواهی شد و میلییونها نفر برای تو دست می کشند و بر سر تو تاج میگذارند.و حتی چهره همسرآینده امید رو هم درویش برای امید به تصویر کشید.

سالها گذشت امید به ترکیه رفت، خانه ای که امید درآن زندگی می کرد، به گفته خود امید 25 روز فقط مشغول پاک کردن آن شد. امید برای درس خواندن به ترکیه رفته بود ولی خودش می گفت درس خواندن حقیقتا جواب نمی داد. اما این بار امید به دنبال نعمت خدادادی خود رفت، بله صدای خود. در این بین امید از تحصیلات خود غافل نشد و تحصیلات خود را تا رشته مهندسی ادامه داد. امید اولین بار در یه کاباره ترکیه ای مشغول به خواندن شد این صدای جادویی نظر خیلی از صاحب های کاباره رو به خود جلب کرده بود.

همان طور که خود درویش چهره همسر آینده امید رو برای او به تصویر کشیده بود، امید همسر خود را پیدا کرد،قصه عشق امید و آرزو به گفته خیلی ها مثل قصه عشق لیلی و مجنون می باشد. همان طور که خود امید در کارت عروسی خود نوشته بود ، امید به آرزوی خود رسید.

امید را خواننده غایب میدانستند چون اصلا تصویری از امید نداشتند، ولی برای اولین بار تصویر امید را حمید شب خیز پخش کرد. اولین کنسرت امید هم در یک سالن بزرگ به نام هالیوود پلیدیوم برگزار شد یک سالن بزرگ که در آن زمان فقط با حضور 3 الی 4 خواننده پر می شد، ولی امید برای اولین بار به تنهایی سالن را پر از جمعیت کرد.

بعد از آن امید با آلبوم هر دو عاشق با شعر بسیار زیبای استاد جهان بخش پازوکی و از شرکت ترانه دومین آلبوم خود را عرضه کرد.سومین آلبوم امید حضرت عشق نام داشت، که قرار بود این آلبوم هم از شرکت ترانه به بازار عرضه شود، ولی بر اثر مسائلی که پیش آمد این امر میسر نشد. امید آلبوم حضرت عشق را با شرکت کلتکس به بازار عرضه کرد.

 

شایعه ای درمورد برادر بودن مهرام مدیری و امید سلطانی :

 

مسئله از اینجا شروع می شود که امید در شبکه ای ماهواره ای اعلام کرد ”مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطه ی خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم ” و همین مسئله باعث می شود تا افکار عمومی جهت انتشار این خبر ، تحریک شده و خبر چه واقعیت داشته باشد و چه نه با سرعتی عجیب منتشر گردد.  اما مهرام مدیری در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد
 
خیلی از افراد از هویت افرادی که خبر از آنها منتشر گردیده است مطلع نیستند و ممکن است زودتر تحت تاثیر قرار گرفته و به انتشار یک شایعه بپردازند

مهران مدیری – متولد ۱۸ دی ۱۳۴۰ در تهران – کارگردان و بازیگر مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون ایران است.

و این در حالی است که امید سلطانی معروف به امید در 6 مرداد ۱۳۴۵ در الیگودرز دیده به جهان گشود.

 

شروع خوانندگی

اولین آلبوم او باران نام دارد که در ترکیه ضبط شد و به وسیله شرکت ترانه به مدیریت وارطان آوانسیان و جهانگیر طبریائی در سال ۱۹۹۲ میلادی در سراسر آمریکا و اروپا پخش شد.

بعد از موفقیت این آلبوم، امید راهی آمریکا شد. ثمرهٔ آن سال‌ها چهار آلبوم دیگر به نام‌های «هر دو عاشق» (۱۹۹۴)، «سربلند» (۱۹۹۵)، «حضرت عشق» (۱۹۹۷) و «پرسه‌های عاشقانه» (۱۹۹۸) بود.

 

 

برای آلبوم چهارم امید متاسفانه مشکل ویزا به وجود اومد و ایشان علیرغم میل باطنی خود مجبور به ترک آمریکا شد. امید در همان سال آلبوم چهارم خود به نام پرسه های عاشقانه را به بازار داد.آهنگ یاسمین را برای دخترش یاسمین خواند که شعر از خانم ژاکلین و آهنگ آن را محمد مقدم ساخته بودند.

پس از ارائه آلبوم «پرسه‌های عاشقانه» به علت پایان مهلت حضورش در آمریکا مجبور به ترک این کشور و مهاجرت به اسرائیل شد. حضور در سرزمین های اشغالی و دور شدن از صحنه هنر امید را سخت دچار عذاب کرد.

پس از چند سال دوری، دوباره به آمریکا بازگشت و فعالیت خود را از سر گرفت. آلبوم «پیروزی» در سال ۲۰۰۲ شروع فعالیت‌های هنری امید پس از سال‌های دوری بود. بعد از این، امید هر ماه کنسرت‌هایی را در شهرهای مختلف برگزار کرد. آلبوم کنسرت‌های امید آلبومی بود که در اکتبر ۲۰۰۴ توسط کمپانی آونگ عرضه شد.

 

همکاری امید با توماس آندرس

او در سال ۱۳۹۲ به همراه توماس آندرس از اعضای گروه مدرن تاکینگ، ترانه‌ای را با نام ما یکی هستیم (به انگلیسی: We are one) اجرا کرد. این ترانه که تهیه‌کنندگی آن را فرهاد زند بر عهده دارد و اشعار آن را مریم جلالی سروده، در ۱۳ مرداد ارائه شد. فرهاد زند که ایده این همکاری و ترانه از آن اوست، در آلبوم آخر توماس آندرس با او همکاری داشته‌است. مضمون کلی آهنگ به مفهوم جهانی متحد اشاره دارد.

 

نام آلبوم های امید

 

1. باران(۱۳۷۲)

2. هر دو عاشق (۱۳۷۳)

3. سربلند (۱۳۷۴)

4. حضرت عشق (۱۳۷۶)

5. پرسه‌های عاشقانه (۱۳۷۷)

6. پیروزی (۱۳۸۱)

7. کنسرت زنده (۱۳۸۳)

8. انتظار (پاییز ۱۳۸۵)

9. شب میلاد (۱۳۸۸)

 

تک آهنگ ها

 

سرزمین مادری

نوروز

رویا (اجرای مشترک با محمد مقدم)

ایران (اجرای مشترک با لیلا فروهر)

یا علی

من و خود من

نگاه اول

خانه بی سقف

ما یکی هستیم

خوش قدم

 عکس امید به همراه مادرش

 

 

 

عکس جوانی امید

 

 

 

عکس های هنری امید

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی خواننده امید , بیوگرافی امید سلطانی , اهنگ های منتشر شده امید , آلبوم های امید سلطانی , عکس امید سلطانی همراه مادرش , عکس های هنری امید , شایعه ای در مورد امید , امید خواننده پاپ فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غزاله

بیوگرافی سید حسن آقا میری

سید حسن آقا میری کیست؟

همه ی سخنرانی های او درست است؟

 

 

امروزه شبکه های اجتماعی به خصوص نوع موبایلی آن سعی در ایفای نقش جایگزین برای ارتباطات چهره به چهره را دارند. رسانه هایی که بر خلاف بسیاری از رسانه های جمعی دیگر، حس آزادی و فعالیت بیشتری را در مخاطب ایجاد می کنند. این شبکه ها اما، مدتی است که محملی شده اند برای انتشار سخنانی خاص با رنگ و بوی دینی. سخنانی که به صورت پادکست و با میکس و مونتاژی نسبتا مناسب به برخی از موضوعات فرهنگی و اجتماعی می پردازد. هدف نیز ارائه چهره رحمانی دین در راستای تبلیغ آن و جذب جوانان است.

پیشتاز این حرکت شخصی است به نام «سید حسن آقامیری» که کلیپ های او با توجه به غیر عادی  بودن صحبت های وی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است . آقامیری را می توان از جمله  اشخاصی دانست که به اصطلاح در راستای جذب جوانان اقدام به ارائه برداشتی متفاوت از دین کرده است اما…

سید حسن آقامیری در یکی از آخرین کلیپ هایی که توسط اطرافیانش در شبکه های اجتماعی پخش شده است ، می گویند: همه انسانها به بهشت خواهند رفت و اصولا مقصد نهایی انسان بهشت است. ایشان جهنم را به بیمارستانی در مسیر بهشت تشبیه می کنند. به نظر ایشان فرد گناهکار مجرم نیست، بلکه بیماری است که برای استفاده از نعمتهای بهشت، نیازمند درمان است و این درمان در جهنم صورت خواهد گرفت. بر همین اساس است که آنان جهنم را نشانه ای از رحمت خداوند می شمارند؛ نه خشم و غضبش.

حال سوال اینجاست که با این بیان، آن دسته از آیات قرآن کریم که بر خلود برخی از گناهکاران در آتش دوزخ تاکید دارند چگونه تفسیر خواهند شد؟ آیات ۲۹ سوره نحل، ۱۰ سوره تغابن، ۱۷ سوره حشر، ۲۳ سوره جن و بسیاری دیگر از آیات قرآن کریم موید این مطلب است.

به علاوه در برخی آیات، بر ملعون بودن این گناهکاران از طرف خداوند و معذب بودن آنان در آتش تاکید شده است. خداوند در آیه ۶۸ سوره توبه می فرماید: {وَعَدَ الله الْمُنَافِقِینَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْکُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِینَ فِیهَا هِیَ حَسْبُهُمْ وَلَعَنَهُمُ اللّهُ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُّقِیمٌ}، (خداوند به مردان و زنان منافق و کافران، آتش جهنم را وعده داده است که در آن جاودانه اند، آن آتش براى ایشان کافى است و خدا لعنتشان کرده و براى آنان عذابى پایدار است).

هدف از تاکید خداوند بر عذاب در این آیه چیست؟ چگونه می توان لعن خداوند را با رحمت او یکسان دانست؟ چرا خداوند در هیچ یک از این آیات سخنی از مداوا و درمان به میان نیاورده است و صراحتا بر عذاب تاکید کرده است؟

حال سوال اینجاست که با این بیان، آن دسته از آیات قرآن کریم که بر خلود برخی از گناهکاران در آتش دوزخ تاکید دارند چگونه تفسیر خواهند شد؟ آیات ۲۹ سوره نحل، ۱۰ سوره تغابن، ۱۷ سوره حشر، ۲۳ سوره جن و بسیاری دیگر از آیات قرآن کریم موید این مطلب است.

به علاوه در برخی آیات، بر ملعون بودن این گناهکاران از طرف خداوند و معذب بودن آنان در آتش تاکید شده است. خداوند در آیه ۶۸ سوره توبه می فرماید: {وَعَدَ الله الْمُنَافِقِینَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْکُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِینَ فِیهَا هِیَ حَسْبُهُمْ وَلَعَنَهُمُ اللّهُ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُّقِیمٌ}، (خداوند به مردان و زنان منافق و کافران، آتش جهنم را وعده داده است که در آن جاودانه اند، آن آتش براى ایشان کافى است و خدا لعنتشان کرده و براى آنان عذابى پایدار است).

هدف از تاکید خداوند بر عذاب در این آیه چیست؟ چگونه می توان لعن خداوند را با رحمت او یکسان دانست؟ چرا خداوند در هیچ یک از این آیات سخنی از مداوا و درمان به میان نیاورده است و صراحتا بر عذاب تاکید کرده است؟

و یا در آیه ۴۳ سوره الرحمن می فرماید: {هَذِهِ جَهَنَّمُ الَّتِی یُکَذِّبُ بِهَا الْمُجْرِمُونَ}، (این است همان جهنمى که تبهکاران آن را دروغ مى خواندند).

در این آیه نیز مشهود است که خداوند گناهکاران را مجرم و تبهکار می داند و نه بیمار. آیا خداوند نمی خواست واقعیت جهنم را بیان کند و یا نمی توانست؟ سوالی که پیش می آید این است که آیا این گونه از سخنان اجتهاد در مقابل نص قرآن کریم نیست؟ آیا همان تکذیب جهنم نمی باشد؟

سوال دیگر اینکه اگر بگوییم مقصد همگان بهشت است و خداوند متعال، جهنم را تنها به عنوان یک مرکز برای معالجه بیماران و نه جایگاه عذاب خلق کرده است، پس هدف از آزمایش بندگان در دنیا چه خواهد بود؟ آیا صحیح است که بگوییم خداوند بندگان خود را با سخت ترین ابتلائات و امتحانات می آزماید و سپس همگان را، با هر عملکردی، در بهشت مستقر می فرماید؟ آیا این سخن حکمت خداوند متعال را زیر سوال نمی برد؟ آیا این اهانت به ذات باری تعالی نیست؟

یکی دیگر از اعتقادات سید حسن آقا میری، مربوط به نوع عذاب گناهکاران است. وی در این زمینه قائلند که خداوند مهربان تر از آن است که بندگان خود را در آتش بیفکند و یا معجونی از چرک و خون به آنان بخوراند. آنان معتقدند که بیان این مسائل سبب می شود که نوعی ذهنیت منفی نسبت به خداوند در ذهن مخاطب ایجاد شده و وی را به دین گریزی تشویق نماید. وی در ادامه می گوید: خداوند بندگانش را خلق نکرده است که آنان را در آتش بیندازد و از صدای عذاب کشیدن آنان لذت ببرد، اینکه بگوییم خداوند بندگانش را مدتی در این دنیا قرار داده و سپس ده ها برابر در قیامت عذاب خواهد کرد و چرک و خون به خوردشان خواهد داد، تهمتی ناروا به خداوند است. این سخنان را کسانی می گویند که قصد دارند از دین برای خود دکانی باز کنند.

این سخنان اگرچه ظاهری بسیار زیبا و عاطفی دارند، اما نمی توان به صرف زیبایی آنان را پذیرفت. وقتی آیات قرآن کریم را در مقابل خود قرار می دهیم مشاهده می کنیم که در بسیاری از آیات بر عذاب گناهکاران تاکید شده است، چنانچه در بالا نیز به برخی از آنان اشاره کردیم، اما آیا صراحتا به نوع خاصی از عذاب اشاره شده است؟

در بسیاری از آیات قرآن کریم هرجا سخن از جهنم به میان می آید، قید آتش نیز ذکر می شود؛ آیات ۳۵ و ۸۱ سوره توبه، ۱۳ سوره طور، ۳۶ سوره فاطر، ۷۲ سوره جن و بسیاری دیگر از آیات قرآن کریم از این گونه اند. ضمن اینکه در برخی دیگر از آیات، عذاب الهی صرفا به عنوان آتش مورد اشاره قرار داده شده است.

به عنوان مثال خداوند در دو آیه پایانی سوره بلد می فرماید: {وَالَّذِینَ کَفَرُوا بِآیَاتِنَا هُمْ أَصْحَابُ الْمَشْأَمَهِQ عَلَیْهِمْ نَارٌ مُّؤْصَدَهٌ}، (و کسانى که به انکار نشانه هاى ما پرداخته اند آنان شومند، بر آنان آتشى سرپوشیده احاطه دارد).

و یا در آیه ۶ سوره همزه، دوزخ را آتش بر افروخته الهی عنوان می کند.

در برخی دیگر از آیات قرآن کریم به صراحت، انواع دیگری از عذاب مورد اشاره قرار گرفته است. به عنوان مثال در آیات ۱۶ و ۱۷ سوره ابراهیم، نوشاندن آب چرکین به اهل جهنم مورد اشاره قرار گرفته است:

{مِّن وَرَآئِهِ جَهَنَّمُ وَیُسْقَى مِن مَّاء صَدِیدٍیَتَجَرَّعُهُ وَلاَ یَکَادُ یُسِیغُهُ وَیَأْتِیهِ الْمَوْتُ مِن کُلِّ مَکَانٍ وَمَا هُوَ بِمَیِّتٍ وَمِن وَرَآئِهِ عَذَابٌ غَلِیظٌ}، (دوزخ پیش روى اوست و به او آبى چرکین نوشانده مى شود، آن را جرعه جرعه می نوشد و نمى تواند آن را فرو برد و مرگ از هر جانبى به سویش مى آید؛ ولى نمى میرد و عذابى سنگین به دنبال دارد).

کاملا مشخص است که در آیات فوق، نوشاندن آب چرکین به اهل جهنم مورد تاکید قرآن کریم قرار گرفته است و علاوه بر آن بیان شده است که عذابی دردناک تر در انتظار دوزخیان است.

حال آیا سخنان ایشان در مقام انکار آیات صریح قرآن کریم نیست؟ آیا این سخنان مصداق بارز آیه ۱۵۰ سوره نساء نمی باشند که می فرماید: (کسانى که به خدا و پیامبرانش کفر مى ورزند و مى خواهند میان خدا و پیامبران او جدایى اندازند و مى‏ گویند ما به بعضى ایمان داریم و بعضى را انکار مى کنیم و مى خواهند میان این دو، راهى براى خود اختیار کنند).

آیا بیان یک سویه صفات خداوند متعال و ذکر صفات رحمانی ذات باری تعالی، بدون عنوان کردن صفات قهر و غلبه اش، مصداق بسیط و ناتوان جلوه دادن ذات الهی نخواهد بود. آیا این گونه از گفتار افراد بشر را نسبت به گناه جری و بی پروا نساخته و سبب ترویج اباحه گری دینی نخواهد شد؟

بهتر است این افراد برای تبلیغ دین به جای ارائه برداشتهای شخصی خود، به نص قرآن کریم و قول و فعل معصومین(ع) مراجعه کرده و دین را همانگونه که هست معرفی کنند؛ نه آنگونه که خود صلاح می دانند.لازم به ذکر است این قبیل شبهات را سالها پیش استاد شهید مطهری در کتاب عدل الهی (بخش هفتم مجازات های اخروی) پاسخ داده اند.

 

عکس های سید حسن آقامیری

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی سید حسن آقامیری , بیوگرافی حجه الاسلام , اطلاعاتی در مورد سید حسن آقا میری , سخنرانی آقامیری , بررسی سخنرانی های سید حسن آقامیری ,
:: بازدید از این مطلب : 855
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غزاله

بیوگرافی مهدی فلاحتی

 

بیوگرافی مهدی فلاحتی مجری

صدای آمریکا

 

اطلاعاتی در مورد مجری صدای

آمریکا "مهدی فلاحتی"

 

 

 

بیوگرافی مهدی فلاحتی دوره ی تحصیل ابتدایی و متوسطه را در مدارس متعدد گذراندم .آنچه از آن روزگار بیشتر در خاطرم مانده ، دوره ی تحصیل در دبیرستان کمال است .

دبیرستان بسیار بزرگ کمال با فضاهای متعدد آموزشی  و ورزشی در نارمک بهریاست مهندس یدالله سحابی اداره می شد و او خود درس تکامل و زمین شناسی به ما می داد .

در گردشهای علمی یی که مدرسه ترتیب می داد ، معمولا مهندس سحابی همراه ما بود .
محیط آموزشی دبیرستان کمال و فضای ورزش و تفریحات اش ،
از سطح معمول دبیرستانهای خوب تهران ، بسیار فراتر بود .

 

محصلان ، بیشتر از خانواده ها ی متوسط یا نسبتا مرفه با گرایشهای مذهبی بودند ؛و دبیران ، اغلب ، آدمهای مستقیما درگیر با سیاست حاکم بر زمانه ی خود .

از شمار این دبیران ، حسن آلادپوش – دبیر رسم – بود که چنانکه ما شاگردان شنیدیم در درگیری خیابانی با ساواک کشته شد . پرویز خرسند – دبیر انشاء و از نزدیکان دکتر علی شریعتی بود که تنها چیزی که درباره اش سخن نمی گفت ، انشاء بود .او فقط در کلاس سخنرانی می کرد . محمدعلی رجایی – دبیرجبر بود که بعد از انقلاب شد.

نخست وزیرِ محبوب امام ، و به همراه رئیس جمهورش حجت الاسلام باهنر، ترور شد .

 

هر چهارشنبه ( یا پنجشنبه ) جلسه ی انجمن اسلامی مهندسین در دبیرستان برگذار می شد

که شاخص ترین چهره ی آن جلسات ، مهندس مهدی بازرگان بود .می شود گفت که دبیرستان کمال ، با خط و ربطِ جریان فکری و سیاسیِ معروف به ملی – مذهبی اداره می شد . امّا ، بی تردید ، حضور چشمگیرِ این خط و ربط در کمال ، باعث نشده بود که همه از همین خط و ربط ، پیروی کنند .

کما اینکه محمدعلی رجایی ، همان زمان هم با ملی – مذهبی ها چندان نزدیکی و حشر و نشری نداشتو از سوی دیگر بودند بسیاری از محصلان دبیرستان که اصولا با هیچیک از جریانها ی مذهبی – سیاسیِ موجود ، آمیزشی نداشتند ؛هرچند ، فضای عمومی حاکم بر دبیرستان و اقتضای سِنّی ما ، نوعی احترام به همه ی این جریانها را در ما برمی انگیخت .

بطور کلی ، فضای دبیرستان کمال ، طوری بود که از شاگردان ، آدمهای سیاسی می ساخت ؛ حتا اگر اینان فعال سیاسی نبودند .
به سال 1356 در رشته ی علوم سیاسی و اجتماعی
دانشگاه تهران پذیرفته شدم . انقلاب ، مانع ادامه ی تحصیل شد .

 

مهدی فلاحتی مجری صدای آمریکا کیست؟

در اینجا به برخی از گزارش هایی در مورد این مجری مفسد و فاسد شبکه نحس صدای آمریکا می پردازیم:

 

مجری بی‌سواد در صدای آمریکا گاف داد:

به گزارش فرانیاز ، معمولا مجریان صدای آمریکا عادت کرده اند با وجود عدم تخصص و تحصیلات لازم، در همه زمینه ها اظهار نظر می کنند

که همین امر موجب می شود گاف های عجیبی در سخنانشان داشته باشند.

این بار مجری معروف این شبکه با گاف عجیب خود میزان سواد و تخصص خود و شبکه اش را نشان می دهد؛ البته در باز پخش برنامه، این بخش از اظهارات مجری بدون هیچ توضیحی حذف شده است.

مجری صدای آمریکا که خود را فردی متخصص در همه زمینه ها می داند و درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، دینی، فرهنگی و اجتماعی اظهار نظر می کند،

با گافی عجیب میزان سواد و تخصص خود و شبکه صدای آمریکا را به مخاطبان نشان داد.

 

“مهدی فلاحتی” که یکی از مجریان کهنه کار صدای آمریکا به حساب می آید ، برنامه “صفحه آخر” خود را به “جلال الدین فارسی” اختصاص داد.

فلاحتی معمولا در این برنامه با کپی برداری از سایت های مختلف و اظهار نظرهای دوست و دشمن افراد و کنار هم قرار دادن مطالب راست و دروغ، به شخصیت های سیاسی

و دینی نظام هجمه می برد و در یک دادگاه یک طرفه آن ها را محاکمه و محکوم می کند. وی در حالی که داشت جلال الدین فارسی را که از سیاسیون ابتدای انقلاب بوده است

و نویسنده چندین کتاب است، به بی سوادی متهم می کرد، سخنی بر زبان آورد که میزان سواد، مطالعه و تخصص خودش را مشخص کرد.

 

مهدی فلاحتی با اشاره به یکی از کتاب های مشهور آقای فارسی گفت: «آقای فارسی جزوه ای در “نقد دیالکتیک” می نویسد که بعدها اسم این جزوه شد

“انقلاب تکاملی اسلام”. وی کسی است که تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی نداشته و از مکتب و مؤتلفه برخواسته است. خودش می گوید من عربی را با رادیو قاهره یاد گرفتم.»

فلاحتی در ادامه می افزاید: «آقای فارسی می گوید آقای “یوسف صانعی” در سال 48 این کتاب را در حوزه برای شاگردانش تدریس می کرد و گفته بودند ”

به نویسنده این کتاب می گویند مجتهد در تاریخ اسلام”»

 

وی در اظهاراتی عجیب شیخ یوسف صانعی را از قید حیات خارج کرد و گفت: «آقای یوسف صانعی زنده نیست که بتواند صحت و سقم این سخن را تأیید کند.»

اگر مجری صدای آمریکا به همین جمله بسنده می کرد، شاید می توانستیم آن را اشتباهی معمولی بدانیم؛ اما وی با ادامه سخنانش نشان داد که این طور نیست

و ایشان اصلا اهل مطالعه نیستند و سواد کافی برای اجرای برنامه را ندارد ؛ چه رسد به اظهار نظر در زمینه های سیاسی، دینی، فرهنگی و … .

 

وی پس از چند دقیقه، متوجه اشتباهش شده بود؛ اما اشتباهش را با گافی عجیب تر کامل کرد و تصریح کرد: «بگذارید برگردم به آقای یوسف صانعی

که برادر آیت الله “یونس صانعی” است. یوسف صانعی مسؤول “بنیاد پانزده خرداد” است که چپ و راست اعلام می کند به کسی که سلمان رشدی را بکشد، جایزه می دهیم.»[!]

اشتباه عجیب تر فلاحتی این بود که رئیس بنیاد پانزده خرداد حجت الاسلام “حسن صانعی”؛ یعنی برادر شیخ یوسف صانعی است.

 

مهدی فلاحتی هنوز نمی داند آیت الله صانعی کیست؟

آیا در قید حیات است یا خیر؟ رئیس بنیاد پانزده خرداد کیست؟ و اصلا آیت الله یونس صانعی را از کجا آورده است؟ دلیل اشتباهات زیادش

را مطالعه فراوان خود دانست و در توجیهی جالب گفت: «واقعا من نمی دانم،از بس من می نشینم و این افراد را می خوانم و دنبال می کنم، نمی دانم آقای

یوسف صانعی زنده است یا به رحمت ایزدی پیوسته است؛ به هر حال موضوع بحث ما نیست.»[!]

 

تجاوز مجری صدای امریکا به همکارش:

“الهام ستاکی” که از او به عنوان گوینده ستاره شبکه پی.ان.ان نام برده می شود پس از تجاوز جنسی همکارش مهدی فلاحتی که مجری برنامه روی خط است با گرفتن گواهی پزشکی،

در حال گذراندن دوره نقاهت در خانه اش در لس آنجلس است.

شبکه تلویزیونی صدای آمریکا که با بودجه 75 میلیون دلاری سنای آن کشور برنامه های تخریبی علیه مردم ایران پخش می کند تصویر یکی از مجریان زن خود را خبر تجاوز

به او در محیط کار رسوایی بزرگی به بار آورده از صفحه اینترنتی خود حذف کرد.

 

به گزارش البرز “الهام ستاکی”

که از او به عنوان گوینده ستاره شبکه پی.ان.ان نام برده می شود پس از تجاوز جنسی همکارش مهدی فلاحتی که مجری برنامه روی خط است

با گرفتن گواهی پزشکی، در حال گذراندن دوره نقاهت در خانه اش در لس آنجلس است.

هنوز معلوم نیست این کار به درخواست خانم ستاکی انجام شده و یا با دست منابع خبری گزارش می دهند که وضع کاری او اکنون و پس از یک شکایت

رسمی نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده و ستاکی اکنون با فشارهای ! بیشتری مواجه است.

 

همکار متجاوز او – مهدی فلاحتی – اما همچنان مشغول به کار است و خمی هم از بایت این کار به ابرو نمی آورد.

وب سایت شبکه صدای آمریکا در بخش توضیحات “درباره ما” می نویسد: وظیفه ما خبررسانی بیطرفانه است. این شبکه نماینده فکری تمام امریکا و نه گروهی اندک است…

گزارش البرز می افزاید با این اوصاف دیگر کارکنان زن در این شبکه از جمله خانمها الناز کیانی ، ستاره درخشش و … باید بیشتر مراقب خود باشند

چون بر اساس مرامنامه وی.او.این رویه در آنجا همگانی است.

 

البته به دلیل رواج رفتارهای غیراخلاقی پیش تر افرادی چون لوناشاد مجری برنامه شباهنگ این شبکه که خود از نظر اخلاقی در حد قابل قبولی هم نیست صدای امریکا را ترک کرده اند.

 

 این هم عکس دختری که فلاحتی به او تجاوز جنسی وحشیانه کرد:

 

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی مهدی فلاحتی , بیوگرافی مجری صدای آمریکا , ماجرای زندگی مهدی فلاحتی , تجاوز جنسی مهدی فلاحتی ب همکارش , اخبار گوی صدای آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غزاله

 اطلاعاتی درمورد حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون

حامد همایون کیست

 

 

 

حامد همایون در شهر شیراز متول شده و از نوجوانی موسیقی را شروع کرده است . این خواننده پاپ ایرانی که به تازگی به محبوبیت و شهرت فراوانی رسیده است ،چندی پیش با نام " حامد محمودزاده "  فعالیت داشت و چند آهنگ با نام قبلی خود دارد.

وی به تازگی آثار زیبایی را از خود منتشر کرده است که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده.

او پسری مهربان و باشخصیت و تحصیل کرده است ، او فوق لیسانس آبیاری و زهکشی از دانشگاه شیراز دارد .

حامد همایون 15 سال مدرس آواز بوده و این استایل در خواندن را با عشق ورزیدن به موسیقی ، مطالعه ، تلاش و پشتکار بدست آورده .

حامد همایون با نام جدید خود تنها هشت قطعه را منتشر کرده است.

 

نام اهنگ های ارائه شده توسط حامد همایون

1.   به چشمات قسم 

2.  چتر خیس 

3. مهردم شهر(عیدانه)

4.  بارون که زد

5.  شیدایی

6.  آه نکش

7.  هیهات

8.  الکل نگاه

 

متاسفانه این خواننده تا امروز اطلاعات کمی از خود ارائه داده و هیچ بیوگرافی کاملی از وی در دسترس نیست .

او هنوز هیچ آلبومی از خود انتشار نداده ولی در مصاحبه ای اعلام کرد  :

((برنامه‌های جدیدی برای طرفداران دارم که همگی آنها حاصل کار شبانه‌روزی من و سایر همکارانم در استودیو است که به فراخور زمان معرفی خواهند شد. ))

حامد همایون با واسطه سامان امامی آهنگساز و نوازنده به محسن رجب پور معرفی شد و کارش را شروع کرد. 

 

عکس های حامد همایون

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی حامد همایون , بیوگرافی , حامد همایون , عکس های حامد همایون , آهنگ های حامد همایون , عکس , اطلاعات مختصری از حامد همایون ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غزاله

بیوگرافی ندا یاسی

 

مشخصات کامل ندا یاسی

 

عکس و ماجرای زندگی ندا یاسی

 

 

مریم ابراهیم قندیل ملقب به ندا یاسی متولد ۱۳۶۸ در اربیل عراق است.

پدر وی کورد عراق و مادرش افغانی هست. ندا یاسی در حال حاضر در تورنتو کانادا پناهنده شده است.

پدر او 11 سال پیش همسر خود ( مادر ندا یاسی ) را به علت رابطه با مرد ایرانی به قتل میرسونه و فراری میشه.

ندا یاسی توسط دایی خود بزرگ میشود و به تورنتو ( کانادا ) میرود و پناهنده میشود.

 

ماجرای کلیپ های ندا یاسی

 

ندا یاسی در ابتدا کلیپ های زشت و زننده همراه با فحاشی به مردان از خود منتشر کرد و بعد از چند روز آنها را پاک نمود.

از آن پس هر از گاهی اقدام به ظبط کلیپ هایی با پوششی مستهجن و لحنی زننده کرد و انها را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گفته ی برخی وی یکبار ازدواج کرده و طلاق گرفته و از آن پس بدلیل عقده هایی که نسبت به مردان داشت تصمیم به انتشار فیلم های مستهجن از خود میکند.

در حال حاضر ندا یاسی از اختلالات روانی شدید برخوردار است .

 

عکس هایی از ندا یاسی

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی ندا یاسی , ماجرای زندگی ندا یاسی , ندا یاسی , عکس های ندا یاسی , ندا یاسی کیست , اصالت ندا یاسی کجاست , ,
:: بازدید از این مطلب : 8298
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غزاله

بیوگرافی بهنوش بختیاری

نام : بهنوش


نام خانوادگی : بختیاری


تاریخ تولد : 1354/2/29


محل تولد : تهران


مدرک تحصیلی : لیسانس زبان فرانسه


نام همسر : محمدرضا آرین

 

بهنوش بختیاری در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اکنون ساکن شهرک ژاندارمری است . او بعد از گذراندن دبیرستان وارد دانشگاه شد و تحصیل خود را تا گرفتن مدرک کارشناسی ، در رشته ی مترجمی زبان فرانسه در دانشگاه آزاد تهران مرکز ادامه داد. بهنوش یک خواهر و دو برادر بزرگ تر از خود دارد که هر سه متاهل هستند .

بهنوش بختیاری در کنار کار بازیگری به آواز خواندن هم مشغول است و به گفته ی خودش خواندن ، اما در مجازی همیشه آرزویش بوده.

 

عکس بهنوش بختیاری کنار پدر و مادرش

 

 

 

علایق بهنوش بختیاری

 

_ او در کودکی علاقه داشته مهمانداره هواپیما شود و سفر کردن را بسیار دوست دارد.

_ غذای مورد علاقش چلو کباب است.

_ خطاطی را بسیار دوست دارد.

_ به شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد.

_ موسیقی مورد علاقهی او کلاسیک است و از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی ،مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد.

 

دنیای بازیگری

 

بهنوش بختیاری قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شد. در کنار آن تئاتر را در یک دوره یک ساله در مدرسه رسام هنر  زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراند. سرانجام سال 1375 در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کرد و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شد.

بهنوش بختیاری بازیگر و کارگردان سینمای ایران این روزها مشغول تصویربرداری نخستین فیلم مستند خود به نام ( فصل انگوری ) است .

این مستند درمورد معضل خودکشی در ایران است و کارگردان در این مستند از از افرادی ک قبلا اقدام به خودکشی کرده اما نجات پیدا کرده اند استفاده کرده است.



:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی بهنوش بختیاری , بهنوش بختیاری , بیوگرافی بازیگران , عکس بهنوش بختیاری , عکس بهنوش بختیاری همراه پدر و مادرش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غزاله

بیوگرافی الناز شاکردوست

 

 

نام : الناز

نام خانوادگی : شاکردوست
 
تاریخ تولد : 1363/4/7
 
محل تولد : تهران
 
مدرک تحصیلی : لیسانس تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران
 
 
الناز شاکردوست  فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.
او فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است.
 
 
الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران بازی گوهر خیراندیش ، گلشیفته فراهانی ، مرحوم منوچهر نوذری وشهرام حقیقت دوست را می پسندد.
همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران  پرسپولیس است.
 
 
فعالیت بازیگری الناز شاکردوست: 
 
الناز شاکر دوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت.
او در 3 سال (تا سن 22 سالگی ) با بازی در 11 فیلم یک آمار فوق العاده برای خود بدست آورد.
 
 
عکس الناز شاکر دوست به همراه برادرش
 
 

 
 
 
اسامی 5 فیلم برتر الناز شاکر دوست
 
1. فیلم  (( گل یخ )) به کارگردانی کیومرث پور عرب در سال 1383 .
2. فیلم (( چند میگیری گریه کنی )) به کارگردانی شاهد احمد لو در سال 1385 .
3. فیلم (( کیش و مات )) به کارگردانی جمشید حیدری در سال 1388.
4.فیلم (( رسوایی )) به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1391.
5.فیلم (( اسب سفید پادشاه )) به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال 1394.
 


:: برچسب‌ها: بیوگرافی , بیوگرافی الناز شاکر دوست , بیوگرافی بازیگران , بیوگرافی الناز شاکردوست از کودکی , عکس الناز شاکردوست , عکس الناز شاکردوست به همراه برادرش , فیلم های برتر الناز شاکردوست ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 | نظرات ()